mandag den 6. maj 2013

Dræb dyrene nu !!!


Hele vinteren har jeg gået og glædet mig til det blev forår. Det trak godt nok ud, men nu er solen og varmen her. Jeg havde glemt hvorfor jeg egentligt ikke synes sommeren er så dejlig. Nemlig alle de fucking insekter. Hvorfor helvede skal de flyve rundt alle de steder jeg er, og sætte sig på mig. De har kraftedeme hele luftrummet til rådighed. Så hvorfor satan skal de være lige der hvor jeg er. Jeg hader fandeme alle de flyvende sataner. De rammer mig i ansigtet når jeg cykler eller går, og det virker nærmest som om de sigter efter at komme ind i min åbenstående mund. Om aftenen er der som regel et lille lorte dyr som har sneget sig ind i mit soveværelse. Jeg vil kraftedeme ikke have larmende lorte dyr i mit soveværelse. De kan for helvede finde et træ udenfor at sætte sig i. Jeg sætter mig sgu da heller ikke i deres træer.

Hvad helvede tænkte Gud på, eller hvem fanden der nu skabte universet på, da han skabte alle de lorte insekter. Var de ment som en joke, for så er de sgu en dårlig joke. Ha ha. Man burde kraftedeme fylde hele luftrummet med DDT så alle de lorte dyr døde. ”Dyr er jo lige så meget værd som mennesker”. Nej det er de fandeme ikke. I hvert fald ikke lorte dyr som flagrer rundt i mit soveværelse. De skal bare dø.

Mit seneste våben mod de lorte dyr er en elektrisk fluesmækker. Jeg får næsten stå pik når jeg ser de små sataner vride sig i smerte af strømmen. Så kan de fandeme lære at holde sig væk fra mit territorium.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar