fredag den 25. april 2014

Er jeg en gammel gris ?


”Du er en gammel gris” sagde hun med forargelse i stemmen. 

Jeg havde tilladt mig at spørge ekspedienten nede i Super Brugsen, om jeg måtte se hendes patter. Ikke fordi jeg sådan er bryst fikseret, men fordi jeg nu engang mener, at hvis hun vil kigge i mit tomme indkøbsnet, fordi de har en politik om, at alle der har deres eget indkøbsnet med, sikkert også fylder det med varer som de ikke har tænkt sig at betale. Så syntes det var lige så rimeligt, at hun viste mig sine patter, men det ville hun kraftedme ikke. Super Brugsen er sgu ikke hvad det har været.

 

Og nej – jeg er ikke en gammel gris. Jeg er en gris, det vedkender jeg og er vist også lidt stolt over at være det, for vi er en uddøende race. Der er sgu ikke mange tilbage som råber FISSE efter kvinderne mere, men gammel , det er jeg kraftedme ikke.  Godt nok er min krop 48 år, men indeni er jeg kun 15. Så kom ikke her med noget omkring at jeg er gammel, for jeg får konstant at vide at jeg er barnlig.

 

For helvede da. Man må jo efterhånden ikke give kvinder komplimenter mere, uden at de bliver sure.  Sidst jeg sagde til ekspedienten på Mac D. at hendes røv lignede en der trængte til en god gang spanking, før jeg ville kneppe hende til hun besvimede. Der blev hun pissesur og skreg op om sexchikane og ville tilkalde politiet, hvis jeg ikke gik med det samme. Jeg skyndte mig selvfølgelig at skride, selvom jeg ikke engang havde fået mine burgere endnu.  Det er så sidste gang jeg har sat mine ben på Mac D. Jeg gider satme ikke æde et sted med så dårlig kundeservice, og desuden har de vist sat et billede op af mig, sådan at alle de ansatte er advaret imod mig.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar