tirsdag den 20. maj 2014

Diller doktoren er død.


Nogens dødsfald gør bare mere ondt end andre. I dag er en stor sørgedag for mig. Den store diller doktor Jørn Ege er død. Han fik kræft sidste år, og i går bukkede han så under.

Jørn Ege har om nogen ført et kontroversielt liv. Han var manden der lavede kæmpe patter og forlængede pikke, og blev flere gange politianmeldt af utilfredse kunder. Sidstnævnte har jeg selv benyttet mig af. Den er efter Eges indgreb nu 32 cm. og det er virkelig noget damerne kan lide. Det eneste de er utilfredse med, er at jeg kun vil dyrke sex i mørke. Ikke fordi jeg er genert, men er bange for at skræmme dem væk med min pik. Ikke fordi jeg regner med at længden vil skræmme dem, men fordi den har en underlig blåsort farve. Dette bekymrer mig dog ikke, for Ege sagde at det var helt normalt.

Du vil være savnet i mit liv, for hvem skal nu forlænge den næste gang. Som vi snakkede om, så er mit mål jo en halv meter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar