onsdag den 7. maj 2014

Sæt militæret ind.


Jeg har en last. Jeg elsker at shoppe. Nogen mener måske at det mest er kvinder der har det sådan, men jeg kan nu sagtens følge med den største kvindelige shopaholic.  Jeg er lige nu inde i en periode hvor det er tøj, jeg shopper. Dette har så affødt et problem. Der findes bare ikke ret meget tøj i butikkerne i størrelserne over XL.

Hvad helvede er det for noget. Skal man være en lille spinkel spirrevip for at kunne få noget tøj på kroppen. Bevares, jeg elsker da at rende nøgen rundt, men det tillader samfundet jo ligesom ikke. Må man for satan ikke have mandestørrelse mere. Rigtige mænd vejer over 100 kg. Ja ja, men vi må kraftedeme ikke få noget at dække vores vikingekrop med.

Nu må regeringen, kongehuset eller militæret kraftedeme gribe ind. Jeg vil sgu ikke ind i 1000 forskellige butikker, for at finde en T-shirt. Sæt hårdt mod hårdt og tving butikkerne til at have tøj i mandestørrelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar